Wybierz targi
en
pl

Zobacz jak wyglądały stoiska Laureatów Złotego Medalu [galeria]

Laureaci Złotego Medalu chętnie wykorzystują logotyp nagrody do promocji swoich produktów, co pozwala przyciągnąć zwiększoną uwagę zwiedzających targi. Zobaczcie jak w tym roku wyglądały ich stoiska.

Złoty Medal MTP nie jest celem samym w sobie, ale środkiem prowadzącym do celu. Umiejętne wykorzystanie logotypu nagrody na opakowaniach produktu czy w kampaniach promocyjnych pozwala wzbudzić jego zaufanie do marki. Aż 52% Laureatów deklaruje, że informacja o zdobyciu Złotego Medalu pozytywnie wpłynęła na wielkość sprzedaży, a czterech na pięciu zauważyły wzrost zainteresowania ofertą firmy w czasie targów.

Zapraszamy do obejrzenia GALERII ZDJĘĆ stoisk Laureatów z różnych targów, które odbyły się od początku tego roku.

16.41_DSC_5741.jpgmini.jpg16.41_DSC_6101.jpgmini.jpg16.41_DSC_6164.jpgmini.jpg16.41_DSC_6170.jpgmini.jpg16.41_DSC_6217.jpgmini.jpg16.41_DSC_6222.jpgmini.jpg16.41_DSC_6550.jpgmini.jpg16.41_DSC_7619.jpgmini.jpg16.41_fotobueno_BUDMA_12-03-2015_I__100716.41_fotobueno_BUDMA_12-03-2015_I__103316.41_fotobueno_BUDMA_ZM__11_.jpgmini.jp16.41_fotobueno_BUDMA_ZM__16_.jpgmini.jp16.41_fotobueno_BUDMA_ZM__17_.jpgmini.jp16.41_fotobueno_BUDMA_ZM__26_.jpgmini.jp16.41_fotobueno_BUDMA_ZM__28_.jpgmini.jp16.41_fotobueno_BUDMA_ZM__57_.jpgmini.jp16.41_fotobueno_LOOK_BEAUTY_VISION_19-0416.41_fotobueno_TM_26-02-2015__1783_.JPG16.41_fotobueno_TM_26-02-2015__1789_.JPG16.41_fotobueno_TM_26-02-2015__1832_.JPG16.41_Pp__1077_.jpgmini.jpg16.41_PP_Hd__233_.jpgmini.jpg16.41_PP_Hd__376_.jpgmini.jpg16.41_PP_Hd__579_.jpgmini.jpg

 

.

2015-04-29