Wybór Konsumentów FIT EXPO 2014

W Plebiscycie Konsumenckim zwycięskim produktem okazał się SYNGRY BlueSKY™ , który zdobył 22% głosów.
SYNRGY BlueSky™ to pierwszy system treningowy do ćwiczeń na świeżym powietrzu w portfolio Life Fitness. Tę outdoorową wersję konstrukcji SYNRGY 360 można dowolnie konfigurować w zależności od potrzeb i dostępnej powierzchni. SYNRGY BlueSky™ umożliwia przeprowadzenie wszechstronnego treningu pod gołym niebem w małych grupach, a tym samym poszerzenie oferty klubu i pozyskanie nowych klientów. To znakomite rozwiązanie także dla sektora publicznego, idealne narzędzie do propagowania aktywności fizycznej na świeżym powietrzu.
Produkt zgłoszony został przez firmę Top-Gym Wolny, Śmielak sp. j. z Wrocławia, a konkurencyjne propozycje pokonał zdobywając niemal 1/4 wszystkich głosów oddanych na siedem produktów nagrodzonych Złotym Medalem MTP na targach FIT-EXPO 2014. Serdecznie gratulujemy.
2014-07-01