Konsumenci wybrali - znamy kolejnych medalistów
Poznaliśmy laureatów Złotego Medalu Wybór Konsumentów MTP POLAGRA FOOD, PAKFOOD & POLAGRA TECH oraz POLAGRA GASTRO & INVEST HOTEL. Głosy zbierane były poprzez głosowanie internetowe i podczas wrześniowych targów na Strefach Mistrzów.
Zwycięzcą konkursu i zdobywcą Złotego Medalu Wybór Konsumentów Targów Polagra Food został Serek w posypce z pieprzem 180g, wyprodukowany przez Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Czarnkowie. Delikatnie kremowy serek wytwarzany jest z mleka pasteryzowanego. Charakteryzuje się gładką konsystencją o subtelnym smaku pieprzu. Dostępny jest w dwóch innych wersjach smakowych: z ziołami i z gros. Produkt zdobył prawie 33% wszystkich głosów.
W kategorii PAKFOOD & POLAGRA TECH największe uznanie głosujących zyskała Komora Tradycyjnego Wędzenia należąca do firmy Pek-Mont z Bielska. Urządzenie pozwala na produkcję tradycyjnych wyrobów wędliniarskich w nowoczesny sposób. W Komorze Tradycyjnego Wędzenia uzyskuje się równomierne wybarwienie, brak przypaleń, a zarazem prawdziwie naturalny wygląd i smak produktu. Estetyczny wygląd, wygoda obsługi nowoczesny sterownik, sprawiają, że urządzenie jest chętnie kupowane przez zakłady mięsne, ceniące produkty najwyższej jakości. Na Komorę oddało swój głos w Strefach Mistrzów oraz przez Internet 39% głosujących.
Zakończyło się również głosowanie Złotego Medalu Wybór Konsumentów POLAGRA GASTRO. Tu powody do zadowolenia może mieć firma Komat Mieczysław Kozłowski z Romanowa Dolnego, której masterBAR zdobył aż 75,65% głosów w swojej kategorii. masterBAR to wyjątkowa oferta kompleksowej zabudowy linii barowej, pozwalająca na realizację nawet najbardziej śmiałych wizji architektów i projektantów, dzięki możliwości komponowania ze sobą modułów. System masterBAR pozwala nie tylko optymalnie wykorzystać przestrzeń w lokalu przeznaczoną na linię barową, ale również zapewnia niezwykle atrakcyjny i nowoczesny wygląd.
Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy za udział w konkursie wszystkim firmom, które zdobyły Złote Medale i do samego końca zabiegały o głosy swoich Partnerów handlowych, Klientów oraz Konsumentów w pełni wykorzystując potencjał jaki niesie ze sobą prestiżowe wyróżnienie firmowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.
2013-10-29