en
pl

Dobry początek roku dla Złotego Medalu

Coraz więcej zgłoszeń, coraz więcej nowatorskich i wysokiej jakości produktów, które zyskują przychylność naszej komisji eksperckiej – tak w skrócie można podsumować rosnącą liczbę laureatów Złotego Medalu w 2014 roku. Dość powiedzieć, że wśród wystawców zbliżających się targów POLAGRA PREMIERY znalazło się aż 30 produktów zasługujących na wyróżnienie.

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich jest jedną z najbardziej prestiżowych i cenionych nagród na polskim rynku, o najdłuższej, ponad trzydziestoletniej tradycji. Co roku w konkursie startuje około 500 produktów, wśród których wybieramy te najlepsze, zasługujące na statuetkę.

Złoty Medal stanowi rekomendację ekspercką, a w wybranych przypadkach również konsumencką (konkurs Złoty Medal to również  Wybór Konsumentów – głosowanie, w którym klienci głosują na najlepsze ich zdaniem produkty) dla nagrodzonych produktów i usług. Medaliści chętnie promują produkty wykorzystując wizerunek Złotego Medalu uznając go za wiarygodną rekomendację ważną w budowaniu marki i zaufania do jakości oferowanych wyrobów.  Logo Złotego Medalu pojawia się na firmowych reklamach, stronach internetowych, newsletterach, ulotkach reklamowych, a także na opakowaniach produktów.

Od początku roku zauważamy wyraźne ożywienie wśród przedsiębiorców, którzy chętnie zgłaszają swoje produkty do nagrody. Wspominaliśmy już o laureatach Międzynarodowych Targach Mechanizacji Rolnictwa, następne w kolejności targi SALMED to 7 nagród, MEBLE POLSKA i HOME DECOR– kilkanaście wyróżnień. Odbywające się na przełomie lutego i marca Targi Ogrodnictwa i Architektury Ogrodnictwa Gardenia to 11 złotych medalistów, a rozpoczynające się 11 marca połączone Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA, CBS – Budownictwo Sportowe, Rekreacyjne, Wellness i Spa, Międzynarodowe targi Kominkowe KOMINKI – to łącznie prawie 20 medalistów! Jesteśmy dumni, że z roku na rok coraz więcej wystawców widzi sens w  przystępowaniu do konkursów, a nasze wyróżnienie jest ważnym czynnikiem, który zwiększa sukces produktu na rynku.

2014-01-24