en
pl

Medaliści chętnie promują produkty wykorzystując wizerunek Złotego Medalu uznając go za wiarygodną rekomendację ważną w procesie budowania marki i zaufania do jakości oferowanych produktów. Logo Złotego Medalu pojawia się na firmowych reklamach, stronach internetowych, newsletterach, ulotkach reklamowych, czy opakowaniach produktów.

Z perspektywy konsumenta Złoty Medal komunikowany w miejscu sprzedaży – np. na materiałach POS lub opakowaniu – może okazać się argumentem „za”, który pozytywnie wpłynie na decyzję zakupową. Medal działa tutaj jak swoista polisa ubezpieczeniowa chroniąca klienta przed niesolidnymi dostawcami produktów lub usług. Jak pokazują badania, wysiłki podejmowane przez nagrodzonych Wystawców i Targi Poznańskie procentują zwiększonym zainteresowaniem zarówno klientów, jak i  dziennikarzy w stosunku do promowanych w ten sposób produktów. Kampanie z wykorzystaniem Złotego Medalu osiągają większy zasięg, a przez to również okazują się efektywniejsze kosztowo w porównaniu z projektowanymi od podstaw działaniami marketingowymi wspierającymi sprzedaż konkretnego produktu.

 

.

thumbnail_slajd1.JPGthumbnail_slajd2.JPGthumbnail_slajd3.JPGthumbnail_slajd4.JPGthumbnail_slajd5.JPGthumbnail_slajd6.JPGthumbnail_slajd7.JPGthumbnail_slajd8.JPG

 

.