Wybór Konsumentów dla WebCmentarz®
W sobotę 7.12.13 zakończyło się głosowanie Złotego Medalu Wybór Konsumentów targów SAKRALIA 2013. Ostatecznym zwycięzcą plebiscytu został WebCmentarz® zgłoszony przez firmę PRESSTU PL.
WebCmentarz® to narzędzie do prowadzenia administracji cmentarza. Dzięki wykorzystaniu doświadczeń wielu księży proboszczów stworzono system, który pozwala na pracę wielostanowiskową, pomaga prowadzić opłaty, przechowuje dane opiekunów grobów oraz zdjęcia nagrobków. Zintegrowany jest z ogólnopolską wyszukiwarką zmarłych WebCmentarz®. Posiada certyfikaty bezpieczeństwa.
W plebiscycie łącznie oddano 2 619 regulaminowych głosów. Zwycięski produkt zgromadził 54,26% ich sumy i od dzisiaj uzyskuje tytuł Złoty Medal Wybór Konsumentów. Drugie miejsce z 41,24% głosów zajęła folia grzejna ENEKOSYSTEM, produkt firmy ENEKOSYSTEM sp. z o.o. Projekt witraży do Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Białymstoku, zgłoszony przez Zakład Witrażów S.G. Żeleński Kraków, zdobył łącznie 4,51%.
Rywalizacja była bardzo zacięta, ale wszystkim uczestnikom konkursu należą się słowa uznania za duże zaangażowanie społeczności sympatyków poprzez działania w social media, kampanie newsletterowe i inne aktywności on-line, które podniosły statystyki głosowań i w ten sposób wypromowały startujące w konkursie produkty.
2013-12-09